HomePortalBlogGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share
 

 sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
roy@nowdauz
Aggressive Fan
Aggressive Fan
roy@nowdauz

Number of posts : 495
Age : 35
Location : balik pulau , penang
Registration date : 2008-05-12

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptyFri May 16, 2008 6:54 pm

bagi tau la aliff supaya slalu lawat2 kami kat sinie.... agak2 lew.. Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
DeQ NoR

DeQ NoR

Number of posts : 38
Age : 28
Location : dlm mimpi ????
Registration date : 2008-05-16

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: hey...   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptyFri May 16, 2008 10:26 pm

emmm..
btl 2 daniel
suh r alif chat kt cini an bru bez...
Back to top Go down
View user profile
SkRu_L0GgAk....
Fanatic Fan
Fanatic Fan
SkRu_L0GgAk....

Number of posts : 2336
Age : 28
Location : CeLaH GiGi.........
Registration date : 2008-04-25

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySat May 17, 2008 8:16 am

erm........alif skank ni bz ar.....klu dier da msa nnt...dier sggh ler....hehe
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/funkieboyz
roy@nowdauz
Aggressive Fan
Aggressive Fan
roy@nowdauz

Number of posts : 495
Age : 35
Location : balik pulau , penang
Registration date : 2008-05-12

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySat May 17, 2008 8:56 am

mai la aliff chatting ngan kami....agak2 lew...
Back to top Go down
View user profile
SkRu_L0GgAk....
Fanatic Fan
Fanatic Fan
SkRu_L0GgAk....

Number of posts : 2336
Age : 28
Location : CeLaH GiGi.........
Registration date : 2008-04-25

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySat May 17, 2008 9:14 am

hahaha.....dier pun ad koje laaa.......
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/funkieboyz
Adiey91
Aggressive Fan
Aggressive Fan
Adiey91

Number of posts : 332
Age : 27
Location : Kota Bharu
Registration date : 2008-04-27

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySat May 17, 2008 9:16 am

Alif bz sekrg ni...
Back to top Go down
View user profile
roy@nowdauz
Aggressive Fan
Aggressive Fan
roy@nowdauz

Number of posts : 495
Age : 35
Location : balik pulau , penang
Registration date : 2008-05-12

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySat May 17, 2008 9:19 am

ala malam sebelum tido msg a kami kat sine... please... agak2 lew..
Back to top Go down
View user profile
SkRu_L0GgAk....
Fanatic Fan
Fanatic Fan
SkRu_L0GgAk....

Number of posts : 2336
Age : 28
Location : CeLaH GiGi.........
Registration date : 2008-04-25

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySat May 17, 2008 9:20 am

giler ka ap ka yg sorang ni.....ish
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/funkieboyz
roy@nowdauz
Aggressive Fan
Aggressive Fan
roy@nowdauz

Number of posts : 495
Age : 35
Location : balik pulau , penang
Registration date : 2008-05-12

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySat May 17, 2008 9:22 am

ye a . sblm tido takkan busy kot. msg2 a kat forum nie.. kami malam pun chatting
Back to top Go down
View user profile
SkRu_L0GgAk....
Fanatic Fan
Fanatic Fan
SkRu_L0GgAk....

Number of posts : 2336
Age : 28
Location : CeLaH GiGi.........
Registration date : 2008-04-25

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySat May 17, 2008 9:23 am

korang len ar.....alip 2 mlm2 pun bz gak....
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/funkieboyz
roy@nowdauz
Aggressive Fan
Aggressive Fan
roy@nowdauz

Number of posts : 495
Age : 35
Location : balik pulau , penang
Registration date : 2008-05-12

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySat May 17, 2008 9:27 am

isk buat pe ekk.... agak lew...
Back to top Go down
View user profile
SkRu_L0GgAk....
Fanatic Fan
Fanatic Fan
SkRu_L0GgAk....

Number of posts : 2336
Age : 28
Location : CeLaH GiGi.........
Registration date : 2008-04-25

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySat May 17, 2008 9:28 am

buat la ap2 pun.....wahhhh....
msk la kt chatbox 2...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/funkieboyz
roy@nowdauz
Aggressive Fan
Aggressive Fan
roy@nowdauz

Number of posts : 495
Age : 35
Location : balik pulau , penang
Registration date : 2008-05-12

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySat May 17, 2008 9:28 am

isk.. apa la.. dah a . chatting lak. aliff!!!!!!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
daNiel
Fanatic Fan
Fanatic Fan
daNiel

Number of posts : 1150
Age : 29
Location : KMNS
Registration date : 2008-05-08

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySat May 17, 2008 12:09 pm

rjen2 kn la dri msok ke chat box dauzz
Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dare_niell
roy@nowdauz
Aggressive Fan
Aggressive Fan
roy@nowdauz

Number of posts : 495
Age : 35
Location : balik pulau , penang
Registration date : 2008-05-12

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySun May 18, 2008 12:39 am

slalu masuk tapi tak dapat pun chatting nagn aliff. huhu.. silent agak2 lew...
Back to top Go down
View user profile
aLLa
Aggressive Fan
Aggressive Fan
aLLa

Number of posts : 1175
Age : 32
Location : aliffc..hehe
Registration date : 2008-05-09

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySun May 18, 2008 1:25 am

nowdauz@yahoo.com wrote:
slalu masuk tapi tak dapat pun chatting nagn aliff. huhu.. silent agak2 lew...

rileks laa brother...
alif ngah bz skrg nie...
nanti alif free..
kite chatting smp ke pg..heheh..

flower flower flower flower
Back to top Go down
View user profile
roy@nowdauz
Aggressive Fan
Aggressive Fan
roy@nowdauz

Number of posts : 495
Age : 35
Location : balik pulau , penang
Registration date : 2008-05-12

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySun May 18, 2008 4:31 am

harap2 korang roger 2 la aku kalau aliff chatting... mesti meriah forum nie nanti.. agak2 lew... Shocked
Back to top Go down
View user profile
aLLa
Aggressive Fan
Aggressive Fan
aLLa

Number of posts : 1175
Age : 32
Location : aliffc..hehe
Registration date : 2008-05-09

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySun May 18, 2008 3:45 pm

roy@nowdauz wrote:
harap2 korang roger 2 la aku kalau aliff chatting... mesti meriah forum nie nanti.. agak2 lew... Shocked

insyaallah...
Back to top Go down
View user profile
roy@nowdauz
Aggressive Fan
Aggressive Fan
roy@nowdauz

Number of posts : 495
Age : 35
Location : balik pulau , penang
Registration date : 2008-05-12

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptySun May 18, 2008 6:09 pm

moderator la... kenapa warna merah a forum nie? aliff suka merah ke..agak2 lew...
Back to top Go down
View user profile
daNiel
Fanatic Fan
Fanatic Fan
daNiel

Number of posts : 1150
Age : 29
Location : KMNS
Registration date : 2008-05-08

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptyMon May 19, 2008 12:07 am

ala .
jgn xprlu la kte smua nk pggl ko ke chat room
ko sndri2 dtg le
msti ade org la
Very Happy

bkn . merah tuh tnde smngt waja
smngt yg berkobar2
Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dare_niell
alang
Moderator
Moderator
alang

Number of posts : 378
Age : 109
Location : celah batu ahakzzz
Registration date : 2008-04-25

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptyMon May 19, 2008 1:16 am

warna merah makna nyer berani...
berani dlm segala hal...
huhuhuhu
Back to top Go down
View user profile
daNiel
Fanatic Fan
Fanatic Fan
daNiel

Number of posts : 1150
Age : 29
Location : KMNS
Registration date : 2008-05-08

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptyMon May 19, 2008 2:03 am

saya skong alang infinity %
haha
uncountble
haha
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dare_niell
aLLa
Aggressive Fan
Aggressive Fan
aLLa

Number of posts : 1175
Age : 32
Location : aliffc..hehe
Registration date : 2008-05-09

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptyTue May 20, 2008 2:26 am

hahahaha..
daniel dah pandai arr skrg...
infinity %...
hehehe...
Back to top Go down
View user profile
daNiel
Fanatic Fan
Fanatic Fan
daNiel

Number of posts : 1150
Age : 29
Location : KMNS
Registration date : 2008-05-08

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptyTue May 20, 2008 8:26 pm

keke .
infinity tuh agk dh lme
ni ade yg brunye
viscosity
haha
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dare_niell
roy@nowdauz
Aggressive Fan
Aggressive Fan
roy@nowdauz

Number of posts : 495
Age : 35
Location : balik pulau , penang
Registration date : 2008-05-12

sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 EmptyTue May 20, 2008 10:18 pm

aliff suke warna merah tak??? agak2 lew.. dia suke warna apa? Question Question Question
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty
PostSubject: Re: sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik   sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
sila bagi cadangan anda untuk menjadikan forum ini lebih lebih lebih menarik
Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Moderator Lounge :: Suggestion / Cadangan-
Jump to: